lördag 7 juli 2012

Ofärdighet

Ja, nu har jag den första hexagontröjan till jojo ofärdig, o när jag kommer till panduroaffären så har de rea....FÖR ATT DE SKA SLÅ IGEN???
Pjiuh, de ska bara flytta från lokalen,.
De hade 50% rea :-D, men ingen cerise färg kvar :-/
Jag köpte lite annat o fick sen en hel kasse av pappa med som ville sponsra :-)
Nu var det ingen ide att gå dit förrän de kommit till nya lokaler för han köpte ALLT som var kvar :-)

Nr 2 hexagontröja som jag ska göra till sanna är oxå ofärdig...
Själva tröjan så långt mönstret räcker är klar, men jag ska bygga ut den lite så den blir till ca stl 110.
Måste beställa mer garn till den...

Jag fick en massa blå igår i sponsorskassen, så jag satte igång med en ny tröja på frihand till jojo
( de får väl leka modeller)
Än så länge ser den ut så här


Sanna har beställt en likadan fast i lila.... o med hästar på :-/
Får väl se hur morsan löser detta....
Har ju redan en plan :-)

Systerdottern beställde en väst så den har jag startat upp....
Den blir spännande :-)


Själva mitten på ryggen

✿◕ ‿ ◕✿

kolla in båda bloggarna...
http://frukayko.blogspot.se/
http://kofamiljen.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar