tisdag 27 mars 2012

Ny tjocklek?

Jag virkar bara med tjockt garn....
Som Eskimo, och nya favoritgarnet Molly
MEN... Nu när jag satt igång o virka mat o kakor hade det ju varit kul att ha nån beige eller brun färg.... O det finns bara en mörk brun nyans i molly....
Man kan ku inte ha nyttiga rån till glassen eller bara brända köttbitar
Så då börkade jag fundera på att testa ett snäppet tunnare garn...?
Jag fastnade lite för Freja.
Men kommer det att gå?
Största anledningen till att jag använder tjocka garn är att jag jan känna maskorna eftersom jag faktiskt knappt ser dem....
Det är ju skönt att få göra nåt pyssligt o fint trots en synskada....
Men nu har jag ju virkat sen i höstas o tänkte att då kanske man tränat upp sitt inre öga på det så jag kör på o testar.....
Man e ju helt besatt av garn o virkning ju :-)
Tänkte beställa från
Garnaffären.se

Hoppas det går bra

✿◕ ‿ ◕✿

kolla in båda bloggarna...
http://frukayko.blogspot.se/
http://kofamiljen.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar